Marijke H.: “Wildvreemde mensen spreken me aan over mijn bril”
Marijke H. was al langer op zoek naar een nieuwe bril. Zij kreeg haar eerste bril toen ze 30 was en vond het heel erg wennen. Ze had altijd een haat-liefde relatie met haar brillen. Vorig jaar besloot ze op zoek te gaan naar een bril die echt bij haar past. Zo kwam ze bij Optiek Kristien terecht.
Luxeprobleem
Marijke: “Toen ik de winkel voor het eerst bezocht wist ik niet goed wat te verwachten. Maar ik voelde meteen dat het hier anders was dan wat ik gewoon was bij de welbekende ketens. We kregen een tasje koffie en mijn dochter mocht spelen in een speelhoekje. En ik kreeg alle aandacht! Ik heb zelf geen brillen uitgezocht, ik liet de verkoopster haar werk doen. Er waren heel veel brillen waren die mooi bij me stonden. Nu had ik dus een luxeprobleem, want ik had te veel keuze!”
Voor het eerst boostglazen
“Samen met mijn man en met de hulp van het hele team in de winkel koos ik uiteindelijk een bril. Een week later kon ik hem al gaan halen. Ze hadden gezegd dat het misschien even wennen was omdat ik voor het eerst boostglazen had om beter te kunnen lezen. Ik word dan ook bijna 40 jaar! Maar ik merkte er niets van en was meteen verliefd op mijn nieuwe bril.”
Wildvreemde mensen
“Ik overdrijf niet als ik zeg dat deze bril een groot verschil heeft gemaakt in hoe ik eruit zie. Wildvreemde mensen spreken me erover aan. Ik kreeg ook van vrienden en familie complimenten dat ik er goed uit zag. Ze merkten vaak niet eens dat het aan de bril lag! En dat is exact wat ik wilde: een bril die bij mijn persoonlijkheid past, maar niet zo in your face mega speciaal is ofzo.”
Nog een bril
“Ik ben nu zo blij ermee dat ik binnenkort voor een nieuwe bril ga. Ik wil graag afwisselen, nog een andere kleur kiezen. En met die extra kortingsbon twijfel ik ook niet! Ook de service vind ik super. Als mijn bril wat te los zit word ik meteen geholpen. Dat gebeurt altijd met een grote glimlach. En ik kan dan ook meteen de gratis reinigingsvloeistof bijvullen!”