Kris Buvens “Ze nemen de tijd voor je”
Kris Buvens had nooit een bril, maar merkte rond zijn 50ste dat het lezen van de krant toch wat minder ging. Dus begon hij leesbrillen te gebruiken. Maar langzaamaan werd zijn zicht slechter en slechter. Op zijn 62ste kwam hij bij Optiek Kristien terecht voor een multifocale bril.
Enorm meegevallen
Kris: “Ik had in het begin wel wat schrik voor de aanpassingen die vaak gepaard gaan met een multifocale bril, maar dat is enorm meegevallen. Intussen heb ik 2 brillen: 1 voor het dagelijkse leven en 1 om te lezen. Dat werkt allebei heel goed. Ik had geen aanpassing nodig, het ging heel vlot. Geen hoofdpijn, niets. Het past zich vanzelf aan.”
Goede begeleiding
“Ik vind fijn dat er goed gemeten wordt en veel aandacht wordt gegeven aan jou als klant. Ook als het een keer niet helemaal goed zit, nemen ze de tijd om alles goed te maken.
Je voelt je er gewoon goed. Want die multifocale brillen zijn niet goedkoop, weet je, en dan is het fijn dat er veel aandacht aan besteed wordt om dit zo goed mogelijk te doen.”
Geen prijsvergelijker
“In andere zaken heb ik soms het gevoel dat het enkel om de verkoop gaat. Dat voel je dan ook zo. Dat is hier echt niet het geval, je wordt gewoon goed geholpen. Ik vergelijk daarom ook niet op prijs. Ik wil me ergens goed voelen en goed contact hebben. Ik wil simpelweg goed geholpen worden. En dat is bij Optiek Kristien zo.”